Pages

Trenutno čitam - Trkač, Stephen King

3/14/2017



Knjiga koju sam nabavila na prošlogodišnjem Interliberu. Planirano, svake godine se potrudim kupiti jednu njegovu novu, tj. novoprevedenu kod nas. Ostatak na slici spada pod neplaniranu kupnju. :) Ponuda je bila predobra da bi se propustila.

Nego, Trkač. Sama ideja mi je zanimljiva jer je knjiga završena 1982. godine, kad ja još nisam bila ni rođena, a ispostavlja se da je King bio u pravu i ispred svog vremena - dobrim dijelom čovječanstva danas vladaju reality showovi raznih vrsta i s raznim načinima ispiranja mozga. Imam tome, nažalost, prilike svjedočiti svakog dana. U školi je postalo normalno čuditi se djeci koja puno čitaju, isto kao što se u knjizi čude glavnom liku kad umjesto paljenja televizora zatraži knjige za čitanje.

Nezahvalno mi je komentirati knjigu unaprijed pa ću samo stati jer naslov i je - što trenutno čitam. Ali nije me pošteno uhvatila od početka. Nema nekog uvoda, glavni lik me nije uspio fascinirati, dosta se već sad mučim s čitanjem. Vjerojatno radi toga što sam uzela ovo nakon Salem's lota. Pretpostavljam da bi svaka knjiga izgledala mizerno nakon Salem's lota. No, dajem joj priliku i ne planiram ju odložiti. U ove dane, tj. noći kad se mučim sa spavanjem, bilo kakvo štivo dobro dođe.


Objavi komentar