Pages

Trenutno čitam: Zelena milja, Stephen King

10/14/2016





Sa zakašnjenjem dijelim ovaj post jer su knjige pročitane još za vrijeme godišnjeg odmora. Prve tri na moru, druge tri nakon povratka kući. Nisam sigurna zašto ih nisam na čitanje uzela ranije, pretpostavljam radi toga što sam se bojala da ću pronaći ogromne razlike između napisanog i filma kojeg obožavam i kojeg sam pogledala nebrojeno puno puta.

Ali razlike nisam pronašla, film u potpunosti prati knjigu i uspio je na odličan način prenijeti njenu atmosferu (baš kao i hvaljeni Shawshank). 

Sviđa mi se Kingova ideja izdavanja knjige na ovaj način i mislim da je u potpunosti pogodio s formatom. Sviđa mi se i ideja i misao vodilja same knjige, ne smatram ju premračnom kako sam znala pročitati u nekim recenzijama, baš naprotiv. Smatram da daje realan prikaz ljudi i jako mi se svidjela karakterizacija likova, način na koji je opisao svakog od zatvorenika i čuvara. 

A John Coffey je književni lik kojeg ne smijete propustiti.

“I'm rightly tired of the pain I hear and feel, boss. I'm tired of bein on the road, lonely as a robin in the rain. Not never havin no buddy to go on with or tell me where we's comin from or goin to or why. I'm tired of people bein ugly to each other. It feels like pieces of glass in my head. I'm tired of all the times I've wanted to help and couldn't. I'm tired of bein in the dark. Mostly it's the pain. There's too much. If I could end it, I would. But I can't.” 



Objavi komentar